Skip to content

NASZ ADRES: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. H. SIENKIEWICZA W KOWALI
KOWALA DRUGA 29
24-320 PONIATOWA
TEL. 818201009; E-MAIL: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Start arrow Aktualności arrow Wycieczka nad Morze Bałtyckie
cze 15 2008
Wycieczka nad Morze Bałtyckie Drukuj Wyślij znajomemu
15.06.2008.

11 czerwca 2008 r. wybraliśmy się na trzydniową wycieczkę do Malborka, Gdańska i Gdyni.
Pierwszego dnia po długiej podróży oglądaliśmy zamek w Malborku. Troszkę zmęczeni dotarliśmy do schroniska. Po kolacji i krótkim odpoczynku część dzieci wyszła na wieczorny spacer po mieście. Zapaleni kibice zostali na kwaterze, by oglądać mecz piłki nożnej na Euro-2008.
    Drugiego dnia zwiedzaliśmy Gdańską Starówkę i Gdynię a w niej Oceanarium. Wieczorem również był spacer, tym razem podziwialiśmy zachód słońca.
    Ostatni dzień wycieczki rozpoczęliśmy od wędrówki po Helu. Byliśmy w Fokarium, gdzie oglądaliśmy karmienie fok. Ostatnim etapem naszej podróży po wybrzeżu była plaża i „moczenie nóg” w Bałtyku.
    Każde z nas przywiozło dużo pamiątek, wspomnień i nowych znajomości, ponieważ razem z nami na wycieczce byli uczniowie z Zaborza.

Grażyna Wójcik

Fotki w galerii-zapraszamy

« poprzedni artykuł   następny artykuł »