Skip to content

NASZ ADRES: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. H. SIENKIEWICZA W KOWALI
KOWALA DRUGA 29
24-320 PONIATOWA
TEL. 818201009; E-MAIL: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Start arrow COMENIUS arrow Wizyta w Hiszpanii_1
maj 20 2015
wizyta w Hiszpanii_1 Drukuj Wyślij znajomemu
20.05.2015.

Sprawozdanie z wycieczki do Madrytu

w ramach wymiany uczniowskiej (projekt Commenius)

15 marca 2015 roku o 6:20 razem z p. Grażyną Wójcik, dyrektor naszej szkoły, wyjechaliśmy busem spod mojego domu. Następnie pojechaliśmy po Norberta i panią Iwonę Gawdzik. Jechała z nami także pani Iwona Kapczyńska (tłumacz).

Kiedy dojechaliśmy na lotnisko w Modlinie oddaliśmy bagaże do odprawy i udaliśmy się do samolotu. Lot trwał około 4 godzin.

Po wylądowaniu wysiedliśmy z samolotu i zabraliśmy nasze bagaże,czekali na nas Pablo ze swoim tatą- rodzina u której mieliśmy mieszkać. W domu czekali na nas jeszcze Clara i mama dzieci. Poszliśmy do swojego pokoju i rozpakowaliśmy się . Na kolację była pizza i różne dodatki.

16 marca 2015 roku o 8:20 zjedliśmy śniadanie (były tosty z masłem), potem pojechaliśmy autobusem do szkoły Colegio Base wtedy spotkaliśmy się z naszymi nauczycielami. Tego dnia zwiedziliśmy szkołę i obejrzeliśmy prezentację hiszpańskich uczniów,odbyła się kolacja pożegnalna.

17 marca zwiedzaliśmy Madryt z przewodnikiem. Zapamiętałem Muzeum Prado,Katedrę i Rynek. Było bardzo ciekawie.

18 marca spędziliśmy w Colegio Base, oglądając prezentacje uczniów z Litwy,Portugalii,Turcji, Rumunii i Irlandii. Sami też prezentowaliśmy naszą Legendę, gdyż taki był przewodni temat prezentacji. Musieliśmy czekać, ponieważ była awaria prądu.

19 marca pojechaliśmy na wycieczkę do Avili. Widzieliśmy

stare miasto i najstarszy hotel na świecie, potem poszliśmy kupować pamiątki.

20 marca pojechaliśmy do Colegio Base i bawiliśmy się w różne zabawy. Potem udaliśmy się na lotnisko w Madrycie, gdzie czekali na nas nasi nauczyciele. Po odprawie wsiedliśmy do samolotu i polecieliśmy do Polski. Dojechałem do domu o

1:20 .

Maksymilian Pomorski

« poprzedni artykuł   następny artykuł »